Monday, March 8, 2010

Ποιοι είμαστε


Mrs.Stulf

Ποιος είμαι:
Μου αρέσουν οι ρομαντικές βόλτες στην παραλία, οι βραδινές επιδρομές στο ψυγείο και οι ψηλές κάλτσες. Άνοιξα το σταθμό αυτό το 2010 γιατί βαριόμουν. Guess what. Ξαναβαρέθηκα.

Τι ακούω:
Από τα νιάτα μου όπου άκουγα κάτι μεταξύ Metal και Rock, κατέληξα να έχω στην playlist μου από κλασσική μουσική μέχρι jazz, dubstep και  Charles Aznavour. Περισσότερα στο last.fm μου.

Lebw

Ποιος είμαι:
ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ; Είμαι ο προστάτης των χαμένων ψυχών, ο πανίσχυρος, ο απολαυστικός, ο αδιάφθορος Μούσου! Εχεμ, ναι... Anyways, ασχολούμαι με ό,τι καμμένο υπάρχει στο σύμπαν και χαίρομαι γι΄αυτό. Διακρίνομαι από την εκλεκτική αίσθηση του χιούμορ μου και από το μαύρο φουντωτό μαλλί μου.

Τι ακούω:
Στο ipod μου μπορούν να βρεθούν κομμάτια από Rammstein μέχρι Σάκη, από Franz Ferdinand μέχρι Snoop Dogg. No Kidding. Απεχθάνομαι την ελληνική μουσική και όλα της τα είδη, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Επίσης έχω μεγάλη αγάπη στην j-rock και visual key. Θα σας παραπέμψω κι εγώ στο last.fm μου.

Progtologist

Ποιος είμαι:
Ο Θεός του πολέμου και όχι μόνο. Με ενδιαφέρει ό,τι απασχολεί το μυαλό μου και μου τραβάει την περιέργεια. Μην ανησυχείτε, δεν θα σας πλήξω με βαρετά σχόλια και τεχνολογικές εξελίξεις, όταν μιλάνε οι νότες, τα λόγια είναι περιττά.


Τι ακούω:
Ξεκίνησα από την Metal και κατέληξα σιγά σιγά στην Progressive. Σε όλες της τις μορφές, είτε Fusion, είτε Psychedelic, είμαι ο άνθρωπος σου. Γουστάρω απίστευτα τα μεγάλα ψυχεδελικά σόλο και τα αργά μελωδικά riff. Ναι, μπορεί να παίξω μέχρι και stoner!

Carolyne

Ποιος είμαι:
Εγώ... ένα μικρό καλό κορίτσι. Ακολουθώ πιστά τη συνταγή του "αιώνιου φοιτητή" και ασχολούμαι με οτιδήποτε άλλο εκτός από τη σχολή...
Αγαπημένη πρωινή ασχολία: τα παιχνίδια ^^
Αγαπημένη βραδινή ασχολία: τα πάρτυ.
Όνειρο μου: να τα παρατήσω όλα και να γίνω βασίλισσα του χιονιού.

Τι ακούω:
Πρωινό ξύπνημα με σκυλάδικα (Κιάμο κατά προτίμηση), μεσημεράκι λίγο ποπ, λιγο house λίγο dance, το απόγευμα με βρίσκει με σκα και πανκ και καταλήγω το βράδυ στην πολυαγαπημένη μου hardstyle... <3

Ilkas

Ποιος είμαι: 
Aπό μικρός μ'άρεσε να τα σπάω στα psychedelic parties παρέα με τους φίλους μου και τους υπόλοιπους καμένους του λεκανοπεδίου... πλέον τα σπάω σπίτι μου με παλιά καλή κλασσική psychedelic και φτιάχνοντας δικά μου κομμάτια. Τα τελευταία τρία χρόνια προσπαθώ να μαζέψω λεφτά να γυρίσω όλα τα φεστιβάλ του κόσμου! 

Τι ακούω:
Psyyyyyyyy (Νομίζω το εμπεδώσατε :P), άντε και λίγο house.

Jazzon

Ποιος είμαι:
Φεύγοντας απ' τα 20 με κατεύθυνση την ωρίμανση, βρίσκομαι να φοιτώ στα Γιάννενα, σε μια μικρή γκαρσονιά με συντροφιά την καλή μουσική και τα βιβλία. Εμφανίστηκε η ευκαιρία του σταθμού και δεν θα την αφήσω να περάσει έτσι...

Τι ακούω: 
Τα πρώτα μου ακούσματα, από κασέτες του πατρός, ήταν Beatles, Jethro Tull και Led Zeppelin. Πλέον, με ένα τέτοιο καλό πάτημα, ξεκίνησα την περιπλάνηση στην απεραντοσύνη της Jazz.

Miss Poko

Ποιος είμαι:
Μου αρέσει να ακούω μουσική 24-7, έχω μανία με τα μαλλιά και τα νύχια και είμαι ένα busy party animal! Λατρεύω τα hangovers και τα ταξίδια. Μισώ τα τριαντάφυλλα και τα ψέμματα. Ή με λατρεύεις ή με μισείς!

Τι ακούω:
Το δημοτικό το έβγαλα με Prodigy, το Γυμνάσιο με hip hop, το λύκειο με rock και καφρίλες, και από την αρχή της φοιτητικής μου ζωής (και μέχρι να πεθάνω) ακούω φανατικά όλα τα είδη της house και τελευταία μου αρέσει και η dubstep. Μπορώ όμως να παρτάρω με όλα (εκτός απ'τα σκυλάδικα)!


Gou-tsou

Ποιος είμαι:
Είμαι αυτός που διαβάζει βιβλία και ας σιχαίνεται το σχολείο, αυτός που δούλευε για άλλους, αυτός που σπούδασε και ας είναι άνεργος, αυτός που ακολουθούσε τα όνειρά του και αυτά ακολουθούσαν άλλον. Κόντρα στα γνωρίσματα των καιρών θα κάνω αυτό που μου πρότειναν απλόχερα. Αυτή τη φορά επέστρεψα για ένα ακόμα ατσούμπαλο χτύπημα... καλύψτε τα αυτιά σας.

Τι ακούω:
Οτιδήποτε είναι ειλικρινές, αληθινό και στάζει πόνο και σαπίλα. Οτιδήποτε ξεκίνησε απο το απόλυτο μηδέν και έγινε το απόλυτο κάτι. Οπότε ακούω μόνο blues και οτιδήποτε περιστρέφεται γύρω από αυτά. You can’t lose with the blues because the blues never lie.


* * *




MOAR SOON...